بیانه هفدم میرحسین موسوی !؟
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی
موسوی هوادارانش را به هوشیاری در باره توطئه تکرار کارناوال عاشورا فراخواند



در سالروز عزای صدیقه کبری گویا کسانی استخدام شده‌اندتا به نام تبلیغ برای اینجانب به هتک حرمت از شائر اسلامی بپردازند و برایدعوت به صحنه‌سازی بزرگ، پیامک‌های جعلی به نام ستاد این جانب در سطح شهرتهران منتشر شده است. این اقدامی است که دوازده سال پیش نیز در عصر عاشورااتفاق افتاد و بانیان خودسر آن بعدها رسوا شدند.
آفتاب: مهندسمیرحسین موسوی با تاکید بر اینکه آرمانی جز رهروی درمسیر نورانی خاندانپیامبر(ص) نداریم، رنگ سبز را نمادی از این آرمان خواند و با اشاره بهتلاش عده‌ای برای هتک حرمت شعائر اسلامی، از حامیانش خواست هوشیاری خود راحفظ کنند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن بیانیه مهندس موسوی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
سال‌روزرحلت حضرت زهرا (س)، سرور زنان جهان فرا رسیده است؛ نور عصمت و خلاصهخلقت، مادر آب‌ها و آبروها، چشمه پاکی و پاکدامنی، بانویی که نامش یادآورحجاب است و یادآور سبزینگی و عفاف است. این روز عظیم را به تمامی پیرواناهل بیت رسالت (ص) تسلیت عرض می‌کنم و برای خود و آنان، توفیق رهروی درمسیر نورانی این خاندان آرزومندم.

ما و شما که امروز قدم در راهخدمت به نظام اسلامی گذاشته‌ایم، آرمانی جز رهروی در چنین مسیر پرافتخارینداریم و رنگ سبزی که ما دوستداران عترت پیامبر (ص) به عنوان نشانه و پرچمبرگزیده‌ایم، نمادی از این آرمان است. ما همه را به این رنگ که نمادعقلانیت دینی است دعوت می‌کنیم.

متاسفانه استقبال از این دعوتنگرانی‌هایی در برخی گروه‌ها ایجاد کرده است. اخباری به دست این جانب میرسد حاکی از تلاشی تکرای برای لکه‌دار کردن این دعوت با انجام حرکات طراحیشده است. پیش از این نمونه‌های معدودی از این سوءنیت مشاهده شده بود.

اینکدر سالروز عزای صدیقه کبری گویا کسانی استخدام شده‌اند تا به نام تبلیغبرای اینجانب به هتک حرمت از شائر اسلامی بپردازند و برای دعوت بهصحنه‌سازی بزرگ، پیامک‌های جعلی به نام ستاد این جانب در سطح شهر تهرانمنتشر شده است. این اقدامی است که دوازده سال پیش نیز در عصر عاشورا اتفاقافتاد و بانیان خودسر آن بعدها رسوا شدند.

از حامیان خود می‌خواهمدر صورت مواجهه با چنین صحنه‌های اطراف این افراد را خالی کنند و از کارآنان بیزاری بجویند. همچنین از آنان می‌خواهم هوشیاری خود را حفظ کنند تادر ایام باقیمانده تا انتخابات سرنوشت‌ساز پیش رو، فریب کسانی که از تصمیمملت واهمه دارند را نخورند.




:: بازدید از این مطلب : 1153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: